| Головна » Статті |
| Всього матеріалів в каталозі: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Ті чи інші залишки слуху мають усі глухі діти, тому відповідне сприйняття необхідно розвивати навіть у тих випадках, якщо ці залишки - мінімальні. При створенні певних умов глухі учні досягають високого рівня розвитку і мови і слуху. Діти з порушеним слухом повинні навчатися разом зі чуючими і мати рівні з ними можливості. Це одна з головних завдань навчання і виховання таких дітей. |
|
|
|
|
|
Сліпота відділяє нас від речей, а глухота-від людей. І.Кант Можливість чути – великий дар, цінність якого люди пізнають, коли втрачають його. Ранній вік – важливий період у розвитку людини. Основна його особливість – безмежні можливості засвоєння дитиною нового досвіду. Нормальне функціонування органу слуху має, вирішальне значення для загального розвитку людини, оскільки слуховий аналізатор є одним із основних каналів, по якому людина одержує інформацію про навколишній світ. На жаль, останнім часом збільшилась кількість дітей, що мають порушення слуху.
|
Українська дактильная абетка (також дактилологія) - допоміжна система української жестової мови, в якій кожному жесту однієї руки (зазвичай нерухомій правій, зігнутою в лікті) відповідає буква української мови; багато знаків зовні схожі на відповідні літери українського алфавіту. Вимова ведеться за правилами української орфографії. Дактилологія відрізняється від звичайних жестів, що означають поняття або комплекс понять. Використовується для промовляння допоміжних слів («а», «ну», «б», «ех»), слів, у яких відсутній жестовое уявлення («дефрагментація», «геном», топонімів та особистих імен), а також у разі, якщо потрібно прояснити значення того чи іншого слова.